Söt-Mallie!!

Satt och gosa med Mallie för en stund sen. Och då kom Johanna och satte sig i sängen bredvid då gick Mallie dit och fes på hon. Och det luktade inte mumma kan jag säga...! Det luktade hästskit, seriöst;o Haha!!
.
Sen spelade jag och Johanna Kvitt eller dubbelt. Och för er som är intresserade av hur det gick - hon vann :(
.
Och nu sitter jag här. Tog lite kort på Mallie med webcamen för jag orkade in hämta kameran. Så här kommer webcam bilder på sötisen!
puss på dig med Mallie;*
.
Sööt!<33 Men blicken mot dörren ser irriterad ut (det va nog då Johanna kom in;))
.
Tog massa mer men wecamen är så dålig så jag tog dom bästa;)

Kommentarer
Postat av: frida

haha ja jag bakade faktist efter för jag var så duktig hos tandläkarn så jag behövde ju en belöning

;););)

2011-11-03 @ 07:56:19
URL: http://frrridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0