''Ingen vettig rubrik''

Klockan är 12 nu och jag vaknade för ungefär en halvtimme sen. Så skönt nu när det är lov, men det suger ju att skolan börjar på måndag... Menmen, sånt är livet.
Sitter just nu uppe på övervåning med min 'halvt mini-dator' ikopplad på storskärmen. Härligt! ;)
Idag tror jag att jag ska gå ut en sväng och ta lite bilder. Kortgalen. Men det kommer säkert bli en del foton här inne också.
Ingenting annat planerat serru. Joo, ska kanske ta och kolla på ett Bones-avsnitt senare idag också! Haha. Fast... bara kanske ;) Vi får se, har ju miljoner andra serier att kolla på så det kanske blir nåt annat :p Om det ens blir av...
Iallafall har inte så mycke mer vettigt att skriva om just nu. Så, vi får höras senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0