Bowling

Är hemma nu, har vare o bowla med familjen:) Gick ju inte så jättebra. Kom 3:a. Men jennifer orkade inte följa så vi var bara 4 stycken. Så kom egentligen näst sist... Men det låter bättre att säga att jag kom 3:a! ;)
Iallafall, nu ska vi äta Kina Mat men jag tycker inte så mycket om det så för mig blir det rester sen i förrgår :) Och efter det blire att packa för sen far vi till Uppsala där tåget till Jörn kommer!
Sista dagen i Västerås för det här lovet :( Kommer sakna alla men kommer tillbaks på Jullovet jue ;)
Ahja, nu måste jag ner o käka! Hörs senare ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea <3

.... ja men jag tänkte själva formen och så.. sök på svarta jeans.. lovar att det är många som är olika! ;) <3 kramis puddingt

2011-11-06 @ 15:30:14
URL: http://labo.blogg.se/
Postat av: frida<3

haha tyvärr dom blir så kladdiga ;) vi kan baka när du kommer hem (hos dig) ;););)

2011-11-06 @ 20:34:15
URL: http://frrridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0